Ons eigen feest - Reisverslag uit Lepaa, Finland van Ilse Jochems - WaarBenJij.nu Ons eigen feest - Reisverslag uit Lepaa, Finland van Ilse Jochems - WaarBenJij.nu

Ons eigen feest

Door: Ilse Jochems

Blijf op de hoogte en volg Ilse

26 November 2016 | Finland, Lepaa

Hoi Allemaal,

Er is weer een week voorbij.

Afgelopen week hebben we niet overdreven veel lessen gehad. Echter hebben wel veel aan ons project gewerkt en zijn we nog naar ons projectgebied geweest. Het project deel van onze groep gaat begin komende week afgerond worden. Vervolgens worden de onderdelen van de andere 3 groepen nog afgerond. Ons team heeft tot nu toe prima gewerkt.

Dinsdag avond was het weer tijd voor ijshockey. Het was heel anders! Het stadion van HPK heeft 2000 plaatsen meer dan het stadion van HPK waar we normaal gaan kijken. Wij stonden bij de echte fans welke veel hebben gezongen om Taparra uiteindelijk te laten winnen! Het was een zeer spannende wedstrijd met heeel veel goals. Het werk 6-5. Gelukkig heeft HPK in het thuisstadium ook gewonnen dus ik blijf fan van HPK.

Woensdag begon de sfeer in ons huis te veranderen. er werden al wat kleren gepast en andere gordijnen opgehangen. Vervolgens is op donderdag middag ons hele huis verbouwd. een fotokamer in het washok, een secret bar in een slaapkamer boven en een woonkamer met dansvloer. Het was tijd voor de SPEAKEASY Lepaa party. Iedereen was gekleed in jaren 20 style! Wat was het een feestje, en er waren zoveel leuke mensen uit lepaa! Ik zal zeker wat foto's toevoegen!

Dit feest was van de exchange meiden en de Finse Emma, Emma verlaat ons huis nu en daarvoor hadden we op vrijdag nog een extra feestje in de sauna. Heerlijk warm in de sauna en vervolgens buiten in de sneeuw! voor iedereen een aanrader!

Nu hopen op nog een leuk feest komende week en dan begint het alweer echt op te schieten!

Groetjes Ilse

• 26 November 2016 - 15:07

Josie:

Hoi meiske,
    Leuke foto,s geniet er nog van over 3 weken zit je thuis op de bank te vertellen.
    Tot dan, ma

• 27 November 2016 - 19:11

Helma:

Hey Ilse,

Jullie feesten wat af zeg, maar op de foto's te zien heb je het erg naar je zin ook.
    Leuk om te lezen en te zien hoe jij je vermaakt.
    Jullie ma is al aan het aftellen lees ik ;) wat zal jij vele verhalen te vertellen hebben als jij thuis bent.
    Geniet nog van je tijd dat je daar bent.

Groetjes,
    Helma

• 28 November 2016 - 21:58

Oma Van Opstal:

leuk ilse genieten en studeren nog een paar weken.over 3 weekjeszien we je weer,wij kijken er na uit.groetjes opa enoma van opstal