Nog een feestje en kerst in Helsinki - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Ilse Jochems - WaarBenJij.nu Nog een feestje en kerst in Helsinki - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Ilse Jochems - WaarBenJij.nu

Nog een feestje en kerst in Helsinki

Door: Ilse Jochems

Blijf op de hoogte en volg Ilse

04 December 2016 | Finland, Helsinki

Hallo allemaal, er is weer een week voorbij,

Deze week begon rustig, maandag en dinsdag de laatste dingen afgerond om vervolgens dinsdag avond gezellig kort wat te drinken. Dit ging de mist in want het werd de eerste late avond van de week.

Woensdag avond hadden we weer een feestje! Het feest was in onze 2 huizen. dit was al een soort farewell party omdat wij morgen vertrekken naar lapland en vervolgens nog 4 dagen hebben waarin een aantal mensen alleen maar zullen moeten werken. Dit feestje begon om acht uur en gelukkig kwamen er heel veel gezellige Finnen op bezoek in hun ''favoriete kleding'', want dat was het thema van de avond.

Donderdag stond er niet teveel op de planning dus heb ik een wandeling gemaakt over de campus en een paar mooie foto's gemaakt!

Vrijdag weer niet al teveel gedaan maar wel de plannen voor zaterdag gemaakt. Zaterdag zijn we weer eens naar Helsinki geweest. Helsinki is inmiddels totaal in de kerstsfeer met leuke kerstmarkten, lampjes, kerstetalages en Kerstmannen overal!

Vervolgens was het plan om bij Ansu EVEN wat te gaan drinken! het EVEN is weer mislukt want rond een uur of 5 was ik terug thuis. Ik had hier bij de Alko de Zundertse trapist gevonden dus die hebben we geprobeerd en ze zijn er hier zeer over te spreken!!

Vandaag rustig aan doen en spullen pakken om morgen avond te vertrekken naar Levi in Lapland! Een reis waar ik heel veel zin in heb, maar dat betekend wel dat de eerst volgende blog pas de 11 de online zal komen!

Groetjes vanuit lepaa!

• 05 December 2016 - 08:34

Josie:

Hoi Ilse,
    Leuke kerstsfeer daar in Finland veel plezier in Lapland dat lijkt me helemaal te gek.
    Groetjes en tot snel ma.