De voorbereiding - Reisverslag uit Wernhout, Nederland van Ilse Jochems - WaarBenJij.nu De voorbereiding - Reisverslag uit Wernhout, Nederland van Ilse Jochems - WaarBenJij.nu

De voorbereiding

Door: Ilse Jochems

Blijf op de hoogte en volg Ilse

26 Juli 2016 | Nederland, Wernhout

Over 5 weken is het zover. Dan vertrek ik voor 15 weken naar Finland! De meeste voorbereidingen zijn inmiddels getroffen.

Vanuit HAS hogeschool mag ik een periode studeren in het buitenland en dus naar Finland. Bij HAMK University of Applied Science hebben ze mij aangenomen als Horticulture minor student.

HAMK heeft er voor gezorgd dat ik op de campus kan verblijven dus voor huisvesting hoef ik zelf niet te zorgen. (foto's volgen als ik daar ben!)

Mijn vlucht is inmiddels geboekt en ik vertrek op 29 augustus! vanuit Amsterdam vlieg ik naar Helsinki vanwaar ik met het openbaar vervoer naar Hameenlinna reis. Bij Hameenlinna wordt ik vervolgens opgehaald en naar de campus in Lepaa gebracht door begeleiding vanuit HAMK. Dan kan het avontuur pas echt beginnen.

Als ik eenmaal daar ben zal ik snel iets van mij laten horen, daarnaast zal ik proberen wekelijks een update te plaatsen zodat jullie mij kunnen volgen.

Ik heb er enorm veel zin in en ik hoop dat jullie het leuk vinden om mijn ervaringen te lezen!

Groetjes,
Ilse




  • 31 Juli 2016 - 13:03

    Oma Jochems:

    Hoi Ilse
    de eerste keer reageren. ik ga je volgen.
    groetjes,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Actief sinds 26 Juli 2016
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 87618

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2016 - 16 December 2016

Studeren in Finland 2016

Landen bezocht: